fredag 2 oktober 2009

Läs Sheriffchatten med Lisen6!

Blackfisken: hej på er

Anja72: Kristina kommer att läsa upp alla frågor som ställs

Anja72: Hejje och välkomna allihopa =)

Blackfisken: Tack=)

Lisen6: tack

Anja72: Vill du hålla handen Lisen?

Lisen6: ja tack

Anja72: *håller handen*

Lisen6: blackis med

Tokan79: hehe

Blackfisken: Ja håller=)

Anja72: Hihi

Lisen6: bra

Blackfisken: handen med

Anja72: *håller Tok i handen oxå*

Tokan79: hihi

Lisen6: då är du trygg anja

Anja72: Hihi

Anja72: Jaa =)

Blackfisken: ja det kan ju strula i live sändningar

Blackfisken: men snart är vi igång

Blackfisken: håret e blått

Blackfisken: hehe

Anja72: Haha

Lisen6: ja

Anja72: Mitt är ju rosa

Lisen6: mitt är gult

Anja72: Observera att mitt hår INTE är rosa irl =)

Lisen6: jooo då

Blackfisken: glömde ställa in frukten på bordet

Anja72: Nää haha

Lisen6: det kommer att va rosa när du går härifrån

Anja72: Haha

Lisen6: tror kristina somnat bakom glasögona

Anja72: Hihi

Kristina: nu är vi 40 pers här!!!

Kristina: välkomna!!!

Anja72: Vad bra =)

Anja72: Välkomna

Kristina: det blev något jätteknasigt fel med länken

Blackfisken: Ja vad bra=)

Kristina: men nu ska den fungera!

Lisen6: härligt

Kristina: så uppdatera förstasidan och klicka på länken!

Kristina: fast ni som är här har ju redan fattat =)

Anja72: Säg till era vänner =)

Lisen6: alla som ni känner

Kristina: ja! säg till alla era vänner i blipville att komma hit!

Kristina: 41 personer!!

Kristina: ska vi se om vi kan vara 50 personer innan klockan äer 16??

RASMUSP frågar: TOKAN ÄR BÄST

Blackfisken: JAA kom alla

Tokan79: Hihi rack Rasmusp :)

Tokan79: tack*

hanna47 har en fråga: Varför syns ni inte på alla datorer? MVH Hanna47

Kristina: jag förstår inte riktigt vad du menar

Kristina: men man måste klicka på en länk för att komma hit

Lisen6: hm undrar vilken dator som suddar ut mig

Kristina: här kan ni diskutera brudar =)

RASMUSP frågar: VEM ÄR BÄST I BV

Lisen6: Grodan Boll

Tokan79: Alla ni busiga barn :D

Lisen6: han startade allt

Blackfisken: JA haa

Anja72: Alla är lika bäst !!!

Blackfisken: Grodan boll

Wille982 frågar: Känns det tryggt och bra tkr ni? =)

Anja72: Jadå=)

kika1000 har en fråga: hejj hur mår ni idag då tokan blackfisken och anja och lisen sist men inte minst kristina

Blackfisken: Ja=)

Lisen6: ja vi håller varandra i handen

Anja72: Jag mår bara bra =)

Blackfisken: Jag mår bra=)

Lisen6: tack även jag mår bra!

Tokan79: Jag mår bra tack Kika1000

Blackfisken: tror jag e minst i soffan

Anja72: Hihi

Lisen6: jag fuskar med hög hatt

Lisen6: då blir man ståtligast i skogen

Anja72: Haha

Kristina: vet ni va

Kristina: det är 2 min kvar

Lisen6: ok

Kristina: och vi är hela....

Kristina: 64 personer här!!!

Lisen6: 42

Anja72: Wow

Lisen6: oj

Tokan79: :)

Tokan79:

Blackfisken: oj vad bra=)

Kristina: 66 personer!!

Kristina: nu kör vi brudar!!!

Anja72: Jösses

Lisen6: välkomna

Tokan79: Ok ;)

Kristina: välkomna alla till denna trevliga talkshow

Kristina: vi vill speciellt säga välkommen till vår nya sheriff

Kristina: lisen6!

Lisen6: tack så mycket!

Lisen6: Jag är hedrad att få vara med

Kristina: vi börjar väl att grilla dig då =)

Lisen6: attans kanske ska gå

Lisen6: bränt barn luktar illa

Kristina: nu kommer du få en hel insjö med frågor =)

Blackfisken: nej

Tokan79: Hehehe

Anja72: Hihi

emil-bäst undrar: Hej, vad gillar du att göra Lisen!? Du är min favorit sheriff!!!

Lisen6: jag gillar nog bäst att springa med bud!

Lisen6: för att

Lisen6: jag får se så många olika människor

Lisen6: och lägenheter

Lisen6: tack emil

Challie undrar: Hej Lisen6, hur länge har du varit medlem?

Lisen6: medlem på bv, ja du, nu får vi nog räkna

Lisen6: när började bv

Tokan79: 2005

Lisen6: japp 2005 då

Lisen6: men var inte inne så ofta i början

linneahj vill veta: hej linsen6 vilken rank e du i?

Lisen6: oj

Lisen6: vet inte

Lisen6: sorry

hampe14 undrar: vilken är den bästa mb spelaren du vet lisen6

Lisen6: rank är så oviktigt

Lisen6: har nog bara träffat bra mb spelare

MILEY_99 har en fråga: Är det som du trodde att vara sheriff?=) kram :)

Lisen6: kan inte plocka ut nån speciell

Lisen6: Kram miley

Lisen6: ja på ett ungefär

Lisen6: kanske aningen mer jobb än jag trodde

skill3er har en fråga: var är lisen6 ifrån?

Lisen6: Jag bor i Skåne

Lisen6: Född i Uppsala

Lisen6: bor i Bv

Tokan79: hihi

Kristina: hihihi

Anja72: hihi

daim_deluxe frågar: Lisen, vill du gifta dig med mig?

Blackfisken: oj

Anja72: Naaaw

Lisen6: Ja

Tokan79: weeee

Kristina: yeeey! =)

Blackfisken: Grattis=)

Lisen6: tack

och då tar vi lite giftemåls frågor:

Anja72: Första fireriet hät

Tokan79: Bölopp på G :D

tiiepmalin vill veta: hejsan :) om man är mb visst kan man gifta sig då? men vart gör man det nånstans?

Anja72: Här*

Anja72: man kontaktar en sheriff

Lisen6: var man vill

Lisen6: på en romantisk plats

Kristina: anja kan väl berätta vad som händer på fredag?

Tokan79: Men ni måste varit ett par en månad med o ha ringarna :)

Anja72: På fredag mellan 20.00 och 21.00 kommer dom som vill gifta sig inne på klubben att få göra det=)

Kristina: yeeey! =)

Blackfisken: de du lisen=)

Anja72: Så kasta iväg ett mail till Kristina bara

Lisen6: men deluxe, du o jag får vänta 10 dar eller så

Kristina: tja på fredag behöver du inte ens en föranmälan

Kristina: vill du gänga dig och uppfyller alla kra

Kristina: v

Tokan79: Måste ju jag ju gå på. ;)

Kristina: bara kom till klubben!

Anja72: Jag kommer att spela lite musik oxå för brudparen

Lisen6: även vi andra får väl komma

Anja72: Ja =)

Kristina: jaaa! värsta festen =)

Lisen6: kasta ris och jubla

till lisen6:

Jackenr1 har en fråga: Tycker du att du har en bra relationn med blipvilleborna hitils?

Lisen6: ja jag tycker att jag har kommit väldigt väl överens med folket i Blipville

-sorken- vill veta: Hej lisen6 du är välkommen till blipville!

moa_9 har en fråga: VÄLKOMMEN LISEN :D

kfmj vill veta: Är det mycket arbete innan man blir sheriff?

Lisen6: Tack så gulligt

Tokan79: Ja man har en del att lära sig.

Kristina: vi har lite regler och sånt man måste kunna

Lisen6: ja allt kommer inte på en gång

Therese96m.m undrar: När blev du sheriff lisen? Och vem fråga dig?

Lisen6: Jag blev vice sheriff i augusti

Lisen6: och det var Zappy som frågade

Lisen6: men jag tror ni var överens ni andra

Anja72: Ja=)

Reyman vill veta: Vad gillar du bäst förutom Blipville ?

Lisen6: Läsa

Lisen6: Musik

Lisen6: Dansa

Lisen6: på klubben

Lisen6: men det var visst bv det med

Lisen6: spelar lite golf

Lisen6: min hud

Lisen6: hund^*

Lisen6: katt

Kristina: hahaha! din hud =)

Anja72: Hihi

Lisen6: den bjur vi på

Blackfisken: hii

Kristina: hahah =)

Blackfisken: den e fin

Kristina: härligt!

Lisen6: visst är den fin

Lisen6: min kantarellhud

det var en av de vanligaste frågorna hitills faktiskt:

julnil1 frågar: Har du några husdjur Lisen6?

Lisen6: katt och hund

hanna47 frågar: Heej Lisen6! Vilken är din favoritfärg?

Lisen6: rött är nog favorit ändå

Joooz1 frågar: Är det kul att vara sheriff?

Lisen6: svår fråga

Lisen6: jaaa jag har mycket roligt här på bv

Challie vill veta: Du har ju en kantarell på huvudet. Tycker du om kantareller?

Lisen6: älskar kantareller

Blackfisken: hehe gott

Lisen6: dessutom

Lisen6: dom kan ju inte va giftiga

Kristina: bara giftigt GODA!

Lisen6: förresten

Lisen6: passa er för spezialen hos luigi

Lisen6: kan va giftsvamp i

Kristina: hahahah, man kan aldrig veta =)

Anja72: :O

Jackenr1 vill veta: Hur har ni det i soffan sherifferna? Jag såg att anja nöp tokan?

Lisen6: men det var ju så lite

Tokan79: Hon ntps alltis

Anja72: Ja jag måste ju kolla så hon inte somnar

Tokan79: nyps

Wille982 vill veta: Du,Tokan79 du är ju supersheriff. Känns det annorlunda än att vara vanlig sheriff?

Blackfisken: hehe det är bra

Tokan79: sen retas hon med mig med ;D

Anja72: Hihi

Tokan79: Nej det känns inte annorlunda bara när de behöver min hjälp

Anja72: jag retas med Tok för jag gillar henne så mycket =)

Therese96m.m frågar: Vilken blev den första sheriffen i blipville?

Tokan79: Tokan + 3 till :)

Lisen6: var det inte tok

den frågan hör lite ihop med:

ida undrar: vem har varit sheriff längst?

Tokan79: Tokan hehe

Anja72: --->

marceko undrar: hur många sheriffer finns det samman lagt i bv?

Tokan79: Nu är vi 11 :)

sopp undrar: är det tv4 som äger blipville ?

Kristina: tja det kan man säga. det är både tv4 och raketspel

xSouleater frågar: kan man få hur hög rank som helst?

Anja72: Bra fråga =)

Kristina: haha jag tror inte att någon faktiskt vet det

Kristina: vi får väl se =)

Waterday undrar: Vem kom på idén till Blipville? :)

Lisen6: väntar med spänning på svaret

Kristina: hm vem var det då?

Kristina: tompabompa kanske?

Lisen6: grodan Boll

Blackfisken: Grodan boll

Anja72: Ingen aning haha

Kristina: hahah jaaa! grodan boll var det ju =)

Tokan79: thomas hette han som var chef förr.

Kristina: det säger studenten iallafall

Blackfisken: Ja

Challie undrar: Ingen hamnar i fängelset. Varför? Hur hamnar man i fängelset?

Anja72: Där hamnar man om man bryter mot någon regel

Anja72: Men inte ofta vi sätter folk där

Tokan79: Vi använder inte det just för att så många VILL in dit.

Kristina: precis. det ska vara ett straff och inte en fördel att hamna där.

Kristina: så därför använder vi inte finkan.

kfmj undrar: Kan ni inte fixa så att man kan flytta in i samma lägenhet när man är gifta?

Kristina: DET var en rolig ide!

Blackfisken: Ja

Lisen6: bra idé tycker jag

Tokan79: Ja det var det :)

Kristina: hoppas att raketspel kollar på chatten =)

Gosbubblan frågar: varför är det så viktigt att vara medborgare? Man borde ju inte behöva betala för att ha samma rättigheter som alla andra!

Blackfisken: Det tycker jag med=)

Lisen6: hm

Lisen6: skatt betalar vi ju alla

Anja72: Medborgare ska ju ha vissa fördelar =)

Kristina: att vara medborgare är en fördel ja

Kristina: blipville är gratis

Kristina: och allt i bv är gratis

Tokan79: För att få det hela att gå runt behöver dom få in pengar med på redaktioen/raketspel

Kristina: men man kan välja att bli medborgare (medlem) och få en massa skojjiga fördelar

missmissan vill veta: coolt hur blir man en sån som ni är hehe sheriff?

Anja72: man måste ha fyllt 18 år

Anja72: Samt vara känd som trevlig och skötsam

Lisen6: man måste bli tillfrågad ;-)

skill3er undrar: vf måste man va 18+ för att få bli sheriff?

Anja72: Ja man kan INTE fråga om det själv

Tokan79: Ja 18 minst

Kristina: det är för att vi hanterar många konfidentiella uppgifter

jennyËinsessa har en fråga: måste man har ungefär nåt med 1000 i rank för att bli sheriff ?

Tokan79: för att det är ett för stort ansvar för ett barn, mkt jobb

Lisen6: konfidentiella = hemliga

Blackfisken: tack lisen=)

Lisen6: vsg blackis

Tokan79: Ranken spelar ingen roll, man behöver inte vara högrankad

Lisen6: viste du behövde det

hif1 vill veta: Hur kan ni se när någon är lämplig som sheriff???

Tokan79: Vi tittar till den personene en hel del osv. Andra talar gott om den m.m m.m

Ganalf007. undrar: Känner inte ni sheriffer ibland att vi MB är lite jobbiga med massa pm :P

Anja72: Nej det ingår ju i vårat jobb att svara på pm

Lisen6: ibland är det svårt att hinna svara på en gång

Tokan79: När man får snälla pm får du skriva hur mkt du vill Gandalf ;)

Blackfisken: ibland är det lite mycket pm då får man vila en stund

Kristina: hehe

Tokan79: Har vi inte tid så svarar vi inte

Kristina: tokan kan du röra dig lite, din bubbla har fastnat för mig

Lisen6: snygg bubbla tokan

Kristina: ah den försvinner väl snart =)

Anja72: Haha

Kristina: nu!

Tokan79: hihi

emil-bäst undrar: Hur kontaktar man er?

Lisen6: lapp på dörren

Lisen6: pm

Anja72: Man når oss via våra lägenheter

Anja72: Eller när ni ser oss =)

Tokan79: Kan lämna lapp på vår dörr el gå in på blip.se o skriv ett mail

Anja72: Vi har alltid pm öppna

Kristina: men om man vill rapportera nåt då? hur gör man då?

Anja72: man kan gå till E.M.I.L.

Tokan79: E.MI.L funkar bra :)

Kristina: och om man vill fråga någonting om sin gubbe om den är tex avstängd?

Anja72: Maila till abuse@blipville.se från din vanliga mail. Inte blipmail

Tokan79: vnd er till abuse@blipville.se då

Blackfisken: adresser står där ni loggar in

Kristina: ok nu går vi över till lisen6 igen =)

fred-perry frågar: Hejsan lisen jag undrar hur gammal du är?

Lisen6: ooops

Blackfisken: hehe

Kristina: du behöver inte svara

Lisen6: gammal så det har jag glömt

Anja72: Hhihi

Kristina: för det är en fråga man inte ska ställa till en kvinna! =)

Tokan79: Mohaha :)

nazli1 undrar: Hur ofta är du inne på blipville lisen6 ?

Lisen6: hur ofta?

Blackfisken: hela dagarna hahaa

Lisen6: tja morron middag kväll och däremellan

Anja72: Haha

robi.9 vill veta: lisen vad e det bästa på blipville?

Lisen6: fiska i mörkret vid hamnpromenaden

Blackfisken: mysigt

Lisen6: där man kan sitta ner

Tokan79: Måste ju vara vi andra sheriffer ju ;( haha

Jackenr1 har en fråga: Om du skulle välja att ta med dig en kompis från blipville till en öde ö? Vem skulle då vara då lisen?

Lisen6: jaja naturligtvis

Anja72: Precis

Lisen6: men lille daimen, följer du med?

sannholm undrar: Tycker du det är kula att äntligen har fått sett det hemliga sheriff rummet? =D

Lisen6: följer inte daimen med så tar jag busan

Lisen6: hjälp

Lisen6: har jag fått se det?

Blackfisken: kontoret

Tokan79: Bakom sheriffhuset

Lisen6: ok

Lisen6: jaha

Tokan79: rummet bakom

Anja72: Hihi

Lisen6: tja

Lisen6: där är jag ju inte

Lisen6: är ju mest ute på stan

Tokan79: Nä tråkigt o vara där :P

Jackenr1 vill veta: Ska inte du flytta till gula stjärnan lisen nu?

Lisen6: som att sitta i fängelse

Lisen6: bor på Gula stjärnan 120

Challie undrar: Lisen6, talar du skånska?

Tokan79: Nyinflyttad. :)

Lisen6: nä tyvärr kan inte tala skånska, men förstår det

Gosbubblan vill veta: hur många gånger har du blöditnäsblod?

Lisen6: två tror jag

hanna47 har en fråga: Är det gratis att bli sheriff, när man väl är tillfrågad?

Tokan79: Ja det är gratis :)

Lisen6: ja jag har inte betalat för att bli sheriff

Lisen6: men flyttningen kostade nu

Mor har en fråga: varför blir ingen kille sheriff längre typ? Inte för jag har emot tjejer

Lisen6: vilken tur

Anja72: jag tror inte killarna klarar av vårat kackel:P

Lisen6: hihi

Tokan79: Hehe killarna verkar tröttna på alla brudar ;) skoja bara.

Blackfisken: hee

Lisen6: men vi har ju leacy

Anja72: Hihi

Lisen6: han skrämmer bort pojkarna för han vill va ensam med oss

Anja72: Haha

Tokan79: Fniss

Kristina: nu ska jag ta några snabba infofrågor

isaksson_1 har en fråga: kommer godis tbx till halloween ?

Kristina: Nej det tror jag inte att det gör.

Girl_hanna vill veta: När kmr det nya kläder i shoppen?

Kristina: det kommer nya kläder väldigt ofta, det är bara att hålla utkik!

Anja72: Kommer ju nytt hela tiden tycker jag

Challie undrar: Kan Parlino få komma tillbaks?

Kristina: parlino var en jättebra och smart grej som vi saknar. om det kommer tillbaka som en parlinotomte vet jag inte

Tokan79: Ooops

Kristina: men det kanske kommer något annat sätt att leta upp varandra på

filly_filly undrar: Kan man byta lägenhet i blipville?

Anja72: Fösök inte rymma nu Tok

Kristina: nej det kan man inte

SanDraw10 vill veta: Kan inte rosa bandet komma nån gång igen?

Tokan79: Jag ska försöka Anja. :P

Kristina: nej det kommer inte tillbaka

Kristina: inte i år iallafall

Kristina: det var en kanmpanj som vi inte har i år

sweet_boy97 undrar: När kommer Nästa Fiske Tävling?

Kristina: svårt att säga, håll koll på förstasidan =)

sexiga-philip har en fråga: kan det inte komma något nytt ställe i blipville?

Kristina: mmmm =) det kanske är på gång.....

Tokan79: Spännande. :O

Anja72: Spännande

SanDraw10 undrar: Nu har jag en liten fråga till kristina: Är det sant att du ska sluta jobba som sheriff? :(

Anja72: Smurf

Kristina: Jag vet att jag får jobba hela oktober iallafall =)

Anja72: Vi kommer att limma fast Kristina =)

Kristina: hihihi h=)

ok, nu till alla:

Joooz1 undrar: Kan sheriffer dela ut autografer när dem vill?

Tokan79: weeeeeeeei :) oktober e bättre än inte alls =)

Tokan79: Nej nu har vi tävlingar framöver

Anja72: Vi delar bara ut dom på olika tävlingar nu

Kristina: appropå tävlingar

Kristina: lisen6, berätta om vad som händer efter chatten!

Lisen6: jo

Lisen6: jag har tänkt leka

Lisen6: kurragömma är en lek som jag gillar

Lisen6: jag gömmer mig

Lisen6: du hittar mig

kika1000 har en fråga: kan man vinna ngt sen när man ska leta upp dig lisen?

Lisen6: och viskar i mitt öra:

Lisen6: som fisken i vattnet

Rezz vill veta: Gömmer du dig inomhus t.ex. i PH?

Lisen6: vinst

Lisen6: blir

Lisen6: autograf till dom första 10 som hittar mig

Lisen6: inte tokans eller kristinas

Lisen6: utan min autograf

Lisen6: jag gömmer mig utomhus

Bullen_93 vill veta: på tävlingen, ska man säga meningen i pm??

Lisen6: man ska viska

Lisen6: i mitt öra

Lisen6: skrik den så hör jag inte

Lisen6: viskning

Lisen6: ska jag springa nu

Kristina: och denna tävling sker DIREKT efter talkshowen!!

Kristina: nej! strax =)

Kristina: hihi

Lisen6: uppvärmning

Anja72: Hahah

Wanted har en fråga: Kristina kommer jättebrillorna i shoppen?

Anja72: Försök inte Lisen

Blackfisken: ska du gömma dig nu?

Kristina: nej de kan man bara vinna!

Blackfisken: Hee

Kristina: vi tar 3 frågor till!

Gosbubblan vill veta: är ni morgon eller kvälls trötta?

Anja72: Morgontrött är jag

Tokan79: Morgontrött. :((

Tokan79:

Tokan79:

Tokan79: oj spam

Blackfisken: kvälls trött

Kristina: jag är morgonpigg!!!

Anja72: spamvarning

Tokan79: morgon trött =)

Blackfisken: morgon pigg

Lisen6: kvällstrött och morronpigg

Kristina: hahah va bra att vi komplemetnerar varandra =)

Anja72: Jaa hihi

Blackfisken: ja=)

boy-jocke har en fråga: tokan, när kommer din skrivtävling som du sa skulle komma =)

Anja72: Skriv?

Tokan79: Jag funderar på att ha en sån nästa ggn o eftersom jag bara dela 3 igår

Tokan79: så kanske nästa vecka om chefen tillåter ;)

Lisen6: ska man skriva noveller då eller

Kristina: haha absolut =)

Tokan79: Inga noveller hehe.

Kristina: och sista frågan, mycket viktig

Bullen_93 vill veta: hej! vilken är din favorit ost?

Tokan79: Goudaosten. :)

Anja72: Edamer

Lisen6: Västerbottenost

Blackfisken: sture

Kristina: jag säger herrgårds eller västerbotten =)

Blackfisken: vitlök e gott med

sexiga-philip frågar: jag tycker prästost! :P

Kristina: hahah va bra! =) då vet ni vad vi gillar =)

katiss har en fråga: jag gillar inte ost!:O

Kristina: haha! =)

Blackfisken: hehe

Kristina: med dessa vackra ord tror jag nog att chatten är slut nu!

Tokan79: :D

Kristina: missa inte lisen6s tävling direkt nu!

Lisen6: tack för idag

Anja72: Tack för att ni kom =)

Tokan79: Tack alla som kom. :)

Kristina: Anjas bröllop klockan 20 ikväll

Lisen6: hon är ju gift

Anja72: Japp=)

Kristina: och LördagsRocken med DJ Leacy på lördag!

Blackfisken: Tack=)

Anja72: Ni är sååå välkomna

Girl_hanna har en fråga: NI ÄGER :>

Jackenr1 frågar: vackert ;)

Cat4 vill veta: apploderar! busvissnar!

Anja72: *vinkar i kameran*

katiss vill veta: TACK FÖR DEN HÄR GÅNGEN :D

boy-jocke har en fråga: va kul, fick assa ny info =) :DDD

kfmj frågar: Hejdå, tack för chatten :)

Jackenr1 undrar: Puss Puss Alla sheriffer ;)

nazli1 vill veta: Hejdå , sötnosar! <3

Tokan79: puss på re jacke

Challie undrar: Hejdå *Kastar rosor*

Lisen6: linslus

Anja72: Hejdå =)

sanholm undrar: det va jätte bra ses?

Cat4 frågar: Busvisslar!

Lisen6: linslus

coolman23 frågar: jag ska komma då

rock1 har en fråga: lycka till då anja ;P

Blackfisken: hej=)

sexiga-philip har en fråga: hur kan ni vara så snabba?

Anja72: Hihi

Jackenr1 frågar: Puss Puss Alla sheriffer

marceko vill veta: *kastar roser*

Ogges12 undrar: Hejdååå Jag älskar er alla!!!

OkändPerson undrar: NI ÄGER ALLT!

rock1 undrar: härligt ;)

julnil1 undrar: *applåderar*

SanDraw10 frågar: *kastar blommor*

Anja72: *vinkar till publikenÄ*

Girl_hanna undrar: APPLÅDERAR

sopp undrar: lisen6, är jag snäll om jag ger min auto till min tjej om jag vinner ?

Tokan79: Tackar :)

OkändPerson har en fråga: ni är snygga;D

Blackfisken: hej på er

Twinings frågar: Vad skulle man säga om man hittade lisen?!

Lisen6: kram till publiken

Blackfisken: kram

Danny-snygg frågar: Tack för era bra svar :)

kika1000 undrar: trevlig show ha en trevlig helg !

laziie undrar: Hejdå sherifferna! UTan er är BV inget!!!

Lisen6: som fisken i vattnet

Cat4 undrar: *kastar ris*

coolman23 har en fråga: länge leve sherifferna !

sexiga-philip frågar: KRAMIIs till er alla

robbiebÄST undrar: JaG tycker ni e gryma

Martin_80 undrar: Stay frosty

boy-jocke frågar: hihi :) tack tokan =)

Jackenr1 har en fråga: *kasta kaslonger*

Anja72: Utan ER inget BV

Blackfisken: tror ja ska vara svamp klädd i kväll

Tokan79: app jackenr1 haahaha

Kristina: åjåjåj jacke! =)

Lisen6: vi lever på hoppet

Anja72: Hahaha

hif1 undrar: *Aplåderar*

LURVEN_ undrar: goa tider !

Tokan79: fy jacke :P

owen007 undrar: kastar roser<33

sprite_spriten3 undrar: sprite_spriten3 visslar högt

Cat4 frågar: klappar händerna!

julnil1 frågar: Jag missar inte tävlingen Lisen

Blackfisken: hee

Basshunter20 undrar: Hejdå ALLLA ses sen på leken lisen6

sexiga-philip har en fråga: som fisken i vattnet^

Blackfisken: hopp

hanna47 undrar: NI är sååå söta!

LURVEN_ vill veta: GOA TJEJER TILL SHERIFFER VI HAR ! ;D

Cat4 frågar: KRAm rill er!

nazli1 har en fråga: Älskar er :D

laziie har en fråga: Tack o bock! Sherifferna, ni äger!!!!!!!!!!!!

Blackfisken: grattis lisen

Lisen6: just ja, jag får inte misssa tävlingen

Lisen6: bye

Tokan79: kram på er

Kristina: NUUU!!!

Blackfisken: leta nu lisen

Kristina: stick in i BV och tävla!!!

Anja72: Kram på er =)

Kristina: kramar!!!

Kristina: *poff*

Blackfisken: skynda er att viska

Anja72: *poff*

Tokan79: Hejdå alla, ses i BV :)

Anja72: Hejdå=)

Blackfisken: Hejdå ses

Tokan79: pöss

Blackfisken: kram