fredag 24 juli 2009

Summerweenfester!

Fredag

Hejsan alla summerweenare!

Jag heter mussepuh och vill ha den läskigaste och skönaste fest i min lägenhet, Fyra Lindars Gårdshus 418!!!

Den ska börja klockan 13.00 och hålla på tills... nja... tills ni storknar!

Det ska vara tema: Neween (new halloween)/(nya halloween) saker!

Det kommer finnas pris utdelning till coolaste och bästa festare! Så missa INTE detta!!!!!!!!!

Bus eller Godis önskningar från MussePuh.



shuue, jag skulle vilja ha en Summerween fest! xD

Var? Skriv Halloween så kommer du dit (alltså kyrkoruinen)

När? Fredag 17.00 var där så länge du vill!

Tema: Halloween- saker, t.ex bloody, avhugget, yxa-i-huvudet

/nicke.



Halluuuuuuoooouu. buuuuuoou.. BÖ!

Haha. Tja Blipvilleborna. Det är brembergs här ju!

Jag tycker ni borde komma på min ''LÄSKIGA'' Fest.

Det är den 24 Juli klockan 17.00 i Kyrkogården. (skriv halloween så kommer du ditt)

Tema?. Ja, det blir: Dom läskigaste kläderna du HAR!

Tävling? Såklart! Den läskigaste personen vinner ett paket!!! Så du måste komma!




Tjaah alla glada blipvillebor :D<3 Jag skulle vilja ha en über läskig Summerween fest på Fredag i poolen i Fyra Lindars lägenhets gård. Alla bjuds på härliga kalla drycker direkt från poolen och avhuggna fingrar från mumier. Kan det in bli bättre? Två roliga tävlingar sätts på spel. Läskigast klädd och den som kan partajja bäst^^ Så alla kom<3 Go Blipville B-)

Kramar från M-arre.L :)



LÖRDAG

Hej! Jag ska ha fest vid poolen (:

På lördag kl : 19:00 ;D

Tema : Sommar , Halloween (;

Hoppas ni kommer puss på er fille_1 <3