tisdag 17 mars 2009

Vinnare i snötävling2!

vinnare 1 är Månen.1
Motivering: ...Hej det ska föreställa en port med en misstell hängande... =) // Kram Månen.1




vinnare 2 är Gandalf007.
Motivering: Detta är Troll-grottan.Istället för att bygga en byggnad tänkte jag att det skulle vara trevligt och mysigt i Troll-grottan för vår alldeles egna sheriff: Troll-mormorJag har byggt denna grotta med tanke på henne och alla riktiga troll är välkommna hit. Vi ser grottingången som man kommer in genom, och sedan är det fullt drag med troll fest. Denna grotta är gjord för blipvilles goaste sheriff, Troll-mormor . :)Kram/ Gandalf007.






Vinnare 3 är mr.Vickevire

Motivering: Heiii jag heter mr.vickevire jag har gjort ett konstver
alltså kategori 3! Och jag har gjort typ en tunnel.
Och den kommer att vinna för att den är svår att bygga! och den är fin!
och rolig att gå igenom. Men jag har oxå försökt att göra Tokan
som är snögubben på bilden som ska typ vara en vakt som vaktar tunneln
så att inga fuskare ska komma in till blipville! För fuskare är suuugiga! eller hur?

Från mr.vickevire
Till nån Sheriff "blipbille"


Alla vinnare får 300 mynt var! Grattis!