torsdag 26 februari 2009

VINNARE SNÖSKULPTURER!

Kategori 1.
Vinnare: Unlocked.
Bild och motivering:
här är då min snöskulptur. det ska föreställa en hund, min hund gick bort i januari därför
ja valde att göra en hund.

PUSSSS //
unlocked


Kategori 2: Byggnad.
Vinnare: gandalf007.
Bild och motivering:
Hejsan Blip.Jag har byggt ett litet och mysigt ställe som jag kallar "Den Gamla Is Ruinen".Man välkommnas med 2 söta snögubbar, och där inne kan man grilla med sina nära och kära. En väldigt mysig plats tycker jag och denna byggnad är med och tävlar i kategorin 2!Jag tycker att min byggnad ska vinna eftersom det är ett mysigt ställe att vara på och för att all snö är värd en massa mynt sammanlagt :)Men först och främst vill jag vinna för att min byggnad ska få uppmärksamhet, ett flertal besökanden, och att byggnaden ska stå bakom en hel del glada stunder på Blipville.Ha det bra :) Kram // Gandalf007.


Kategori 3. Konstverk.
Vinnare: Jackenr1
Bild och motivering:

Kategori 3: Konstverk! Jag har skapat en trappa/bro. Jag kan sitta jätte länge och titta på trappann eller bron!Jag älskar den bara! De är svårt att förklara vad de är för känsla men som trygghet!Jag tycker att den ger en känsla av trygghet! När jag är under konstverket så är jag trygg!De är som en storebror som skyddar en. För en bro flyttar sig aldrig, den står altid kvar där!Hoppas jag inte har flummat för mycket men jag känner en Trygghet! Jag skickar denna bild för att jag tycker att den är speciel. Jag kan nog göra snyggare konstverk som ni tycker bättre om.Men denna får jag en känsla till,därför väljer jag just denna! :D Ha det bra! Mvh Jackenr1